Sivut

perjantai 15. tammikuuta 2016

Just try

Paino 77,4 kg.

Ei mikään huima lasku edelliseen päivitykseen, mutta ihan hyvin, kun oon tässä välissä kipeillyt, ryypännyt ja mättänyt ihan huolella.

Nyt sain vihdoin itseäni niskasta kiinni ja raahasin itseni eilen salille, jes! Ei se ollut yhtään niin paha kuin ajattelin, olin vaan parin kuukauden tauon aikana kehittänyt itselleni niin suuren kynnyksen lähteä sinne. Nyt on jalat jumissa ja motivaatiota löytyy. Kyllä tää tästä taas lähtee rullaamaan :)

Joo se siitä hypetyksestä... Oon nykysin ihan liian väsyny, voisin nukkua vaikka viikon putkeen. Töissä on sinänsä ihan jees, mut ne aamuherätykset viel tappaa mut. Illat taasen kuluvat mukavasti kiukutellen poikaystävälle, kun ahdistaa + väsyttää + vituttaa KAIKKI. En ehdi ajoissa nukkumaan, kun tuo yksi vetkuttelee ja hidastelee nukkumaanmenoa, mä kun haluisin päästä jo ysiltä nukkumaan. Poikaystävää ei kuulemman haittaa pieni väsymys, nukkuminenhan on ihan turhaa. Jä tähän väsymykseen / vitutukseen oonki sit syönyt. Huonosti. Liikaa. Tekee mieli sokeria, nopeita hiilareita, vaaleaa leipää, karkkia, suklaata, höttöä... Nopeaa energiaa ja huonoja valintoja. Alkuviikosta juuri söin iltapalaksi mm. irtokarkkeja ja leipää... Enkä edes tykkää pahemmin karkeista tai suklaasta :?

Pitäisi saada nyt kunnolla rotia tähän arkeen. Oon nyt alkanu taas tsemppaamaan, mutta pelkään, että viikonloppu pilaa taas kaiken. Oon kuitenkin syksystä saanu sen viitisen kiloa pois painosta, en mä nyt voi alkaa löysäilee ja kerryttää niitä takaisin.

Oon miettiny et pitäiskö aloittaa tarkempi kalorien laskeminen?

Nyt oon menny sillä linjalla, että tiedän suurin piirtein mitä missäkin kaloreita, etten ihan överiksi ole vetänyt, mutta toisaalta en kyl ihan tarpeeks tiukkaa linjaakaan... Arviolta päivittäiset kalorit pyörineet 1000 - 1700 hujakoilla. Onko se sitten liikaa?

Toisaalta taas epäilen, ettei mun henkinen jaksaminen kestäis, jos alkaisin tarkkaan laskemaan kaloreita. Ehkä oon vaan liian laiska ja mukavuudenhaluinen laihtumaan... :possu:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti