Sivut

sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Borderline

Aamupaino tänään 77,0 kg.

Se oli jo 76,5 kg lauantaina, mutta ylläripylläri alkoholi, herkut ja darraheset ei tee hyvää painonlaskua ajatellen. 

Mutta nyt oon valmistunu ammattikorkeest, juhlat on juhlittu ja paluu arkeen koittanut.

Työt stressaa, ahdistaa ja väsyttää, mutta niin kauan ku palkka juoksee ni mä jaksan kyllä. Pakko saada tän sijaisuuden kautta jalkaa työelämän oven väliin, jotta tän jälkeenkin vois olla töitä tarjolla... Ja on tää ala ihan just sitä, mitä mä työkseni tahdon tehdä, mut tää elämäntilanne on vähä heikko... Soitin kyl just aamulla töihin, et oon kipee, koska oli vaan niin huono olo ja ahdistus aamulla... Ehkä mä lepään ny tänään, jos sit jaksais uudella innolla töissä...

Kalorit oon yrittäny Lifesumin avustuksella opetella kirjaamaan taas tarkemmin (goodbye Kiloklubi ja vuosien painotiedot koska maksullinen jäsenyys :<<<) ja tavoitteena oon yrittäny pitää max. 1300 kaloria. Sinänsä paljon helpompi pysyä ruodussa, kun kirjaa ylös syömisiä, kun on "tilivelvollinen" edes sille sovellukselle :'D

Aloitin myös uuden harrastuksen, tankotanssin... kahdella tunnilla oon nyt kaverin kanssa käynyt, ja todennut et mul ei oo minkäänlaista koordinaatio- tai hahmotuskykyä, eikä lihaskuntoa :'D Kivaa se on, mutta oon auttamottoman huono lol :D:DD:D Tykkään silti :D

Pitäisi jaksaa aktivoitua täällä bloginkin puolella, mutta tuntuu et aina sama virsi: väsyttää ahdistaa vituttaa itkettää oon läski yhyy... Ei kauhean mielenkiintoista :'D




1 kommentti: